24.4.13

Lämmintä!

Tänään olin tallilla 16.00-19.30 asti :) Kuten otsikosta näkyy oli siis tosi lämmin ilma ja muutenki oli tosi kiva päivä! Ensíksi menin katsomaan hetkeksi tuntia ja sovin Marikan (opettajan) kanssa, että menen huomenna 17.00 tunnille Paavolla ilmansatulaa ja me hypätään kavaletteja. Sitten menin Talliin tekemään Sennin karsinan, joka ei ollut hirveän puhdas :D Tinja tuli pyytämään minulta, että otan tuntsarit ulkoa sisälle. Kun olin ottanut Sennín karsinan, puhdistin vielä juoma- ja ruokakupin ja sitten menin ottamaan tuntsarit sisälle!

Hain ensiksi Nepon ja Mangon tien vierestä ja sitten Uunon vielä sieltä. Seuraavaksi minun piti ottaa Bella sisälle, mutta heppa oli itsepäinen eikä suostunut tulla portille vaikka halusi sisälle, joten päätin ottaa Darwinin ensiksi. Saatuani Darwinin sisälle lähdin pyydystämään Bellaa. Ensiksi odotin, että se tulisi portille minua vastaan ja kun koitin ottaa ríimusta kiinni lähti hevonen pakittamaan. Menin lähemmäs ja Bella pakitti entistä kovempaa ja luuli tätä joksikin leikiksi. Kun ei hevonen antanut ottaa kiinni ja juoksi karkuun päätin, että juoskoon sitten ja käskin eteenpäin. Bella oli kiertänyt tarhan jo noin 15 kertaa ympäri laukassa ja sitten vasta antoi minun ottaa hänet kiinni! Kun sain tämän hankalan tapauksen sisälle menin hakemaan vielä Lumikin ja Nellin. Onay otti Ellin ja Puhin sisälle :)

Sisällä juttelin Tinjan ja Onayn kanssa kaikkia vappu suunnitelmia sun muita juttuja. Rapsuttelin siinä samalla myös Uunoa<3 Sitten äiti soittikin jo minulle, että on kohta perillä ja menin lopussa vielä ottamaan parit kuvat blogia varten!(:
Elli<3

Kira odotti, että tullaan hakemaan:3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti